سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   بهمن 1387 - آیین جوانمردان 

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

  22 بهمن انفجار نور
 
 

22 بهمن،انفجار نور

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود. بلکه همان‌گونه که بسیاری از دولتمردان آمریکائی، اسرائیلی و اروپائی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود. ادامه مطلب...

نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین یکشنبه 87 بهمن 20 ساعت 4:46 عصر
 
 
  تاثیر نماز بر کاهش افسردگی
 
 

تاثیر نماز بر کاهش افسردگی


افسردگی


حضرت علی (ع) می فرماید :  


"خداوند هر گاه خیری بر بنده اش بخواهد، به او کم خوابی، کم خوری و کم حرفی را تلقین می کند."


در قسمت قبل از تأثیر نماز بر بهداشت خواب صحبت کردیم. حال در ادامه همان موضوع باید گفت که دانش پزشکی ظرف چند دهه اخیر، موفق به کشف مهمی پیرامون خواب شده است و آن کشف، بخشی مهم در طول خواب انسان، به نام خواب  REM بوده است( خواب از دو مرحله ی خواب عمیق و خواب REM تشکیل شده است که به طور یک در میان در طی شب حاصل می شوند). ادامه مطلب...

نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین پنج شنبه 87 بهمن 10 ساعت 12:18 عصر
 
 
  ایدزی ها شهید محسوب می شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
فتوای جدید روحانیون سلفی :
ایدزی‌ها شهید محسوب می‌شوند !!


 خبرنگار "سرویس فضای مجازی" خبرگزاری فارس و به نقل از منابع اینترنتی، العربیه گزارش داد:
رییس مرکز ارشاد مذهبی وزارت دیانت مصر، در پاسخ به استفتای مردی که پرسیده بود، نظر اسلام در مورد مرد مسلمانی که بر اثر ایدز بمیرد چیست؟ پاسخ داد: هرکسی که به علت بیماری ایدز بمیرد، از نظر اسلام شهید به حساب می‌آید!
شیخ احمد ابویوسف در این زمینه تأکید کرد که 90 در صد بیماران مسلمان مبتلا به ایدز، پیش از مرگ توبه می‌کنند.
این درحالیست که طبق روایات اسلامی، شهید به کسی اطلاق می‌شود که در جهاد فی‌سبیل‌الله، جان خود را از دست دهد.
از سوی دیگر دکتر احمد رجایی، استادیار بهداشت در دانشگاه الازهر مصر، گفت که رقم مبتلایان به بیماری ایدز در کشورهای عربی پایین‌ترین رقم در سطح جهان است. اما، در زمینه گسترش ایدز، کشورهای عربی در رده دوم قرار دارند.
همچنین شیعه نیوز در این باره نوشت: صدور فتاوایی مانند محرم شدن همکاران مرد و زن با خوردن شیر زن همکار ، ممنوعیت خرید خیار توسط زنان، تعلق نوزاد به مردی که سال‌ها با همسرش نزدیکی نداشته، حکم به حرام بودن جشن تولد و سالگرد ازدواج، ممنوع کردن اهدای گل به بیماران و نظایر این‌ها، فتاوایی هستند که در سال‌های اخیر از سوی برخی روحانیون وهابی و سلفی صادر شده و اعتراضات علمای شیعه و سنی را برانگیخته است که معتقدند چنین فتاوایی مبنای شرعی و عقلی ندارد و باعث وهن اسلام نیز می‌شود.



نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین چهارشنبه 87 بهمن 9 ساعت 9:51 عصر
 
 
  هشدار هایی به جوانان و نوجوانان برای پیشگیری از تعرض جنسی به انه
 
 

هشدارهایی به جوانان و نوجوانان

برای پیشگیری از تعرض جنسی به آنها



توضیح مدیر وبلاگ : در عصر ما عدم پایبندی به اصول مذهبی و دینی و همچنین اصول اخلاقی از یک طرف و گسترش هرزه نگاری و تصاویر محرک جنسی به وسیله اینترنت و شبکه های ماهواره ای از سوی دیگر و تلاشهای دست های پنهان قدرت های استعمارگر جهت به ابتذال کشاندن جوانان موجب بی بند و باری در مسائل اخلاقی در جوامع محتلف گشته است .
متاسفانه این موضوع در کشور ما نیز به نوعی خود را نشان داده و موجب شده است تا به صورت های نرم و خشن شاهد این موضوع باشیم .
 مقاله ای که می خوانید به بخش خشن این ناهنجاری که در سال های اخیر به یکی از اصلی ترین معضلات اجتماعی ما بدل شده است پرداخته و حاوی نکات مفید و لازم الاجرایی برای جوانان و نوجوانان عزیز ، علی الخصوص دختران پاکدامن کشورمان می باشد که امیدوارم ضمن مطالعه این موارد آنها را به کار ببندند .
ناهنجاری های روانی وجنسی به شکل های مختلف در طبقات مختلف و در شهرهای مختلف افزایش یافته و مسائل جنسی در راس تابوهای مهم قرار دارد زیرا افشای آن راحت نیست، و عمدا" زنان قربانیان این ماجرا هستند. این پنهانکاری و ترس از آبرو، متجاوزین را جری تر کرده و تقریبا به صورت اپیدمی جنسی درنقاط مختلف در آمده است .
تجاوز خشونت است و خشونت مسئله اجتماعی است ، ادامه مطلب...

نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین سه شنبه 87 بهمن 8 ساعت 12:20 عصر
 
 
  تاثیرات مخرب خود ارضایی...
 
 
 تاثیرات مخرب خودارضایی و راه های ترک آن


یکی از دردسرهای بزرگی که دامنگیر بعضی از نوجوانان و جوانان میشه ، عادت زشت و ناپسند خود ارضایی هست .
مسلماً دلیل اصلی این رفتار برمی گرده به غریزه جنسی انسان که در وجود تمام ما وجود داره ولی چرا فقط بعضی افراد به این کار ناپسند که گناه بزرگی هم هست دست می زنند ؟
شاید ریشه این موضوع در ضعف اراده ، ضعف ایمان و قرار داشتن در محیط های محرک و دسترسی نابجا به برخی موارد مانند ماهواره - اینترنت - تصاویر - کتابها و سایر عوامل محرک باشه .
توی این نوشته سعی کردم با استفاده از مطلب خوبی که از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نقل شده به اثرات نابود کننده و راهکارهای ترک اون برای اون دسته از نوجوونها و جوونهایی که اسیر این عادت بد هستند ، بپردازم .
امیدوارم مثمر ثمر باشه . ضمناً قبل از مطالعه این مطلب ،مصرع اول شعر جهان پهلوان پوریای ولی رو تکرار می کنیم : 
 گر بر سر فکر خود امیری مردی ...

ادامه مطلب...

نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین پنج شنبه 87 بهمن 3 ساعت 6:49 عصر
 
 
  پاسخ گویی به سوالات دینی...
 
 
 

پاسخ‌گویی 24 ساعته به سؤالات دینی
به صورت آنلاین
 


مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی به پرسش‌های کاربران اینترنتی به صورت شبانه‌روزی و زنده پاسخ می‌گوید.
حجت‌الاسلام محمدرضا بهروز، مدیر بخش آنلاین مرکز پاسخ‌گویی به سؤالات دینی گفت: بخش زنده مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی در 24 ساعت آماده پاسخ‌گویی به سؤالات دینی هموطنان در سراسر کشور است.
وی در ادامه افزود: از امروز بخش زنده این مرکز در 24 ساعت شبانه‌روز فعال شده است و کاربران می‌توانند سؤالات دینی، اخلاقی، مشاوره و دیگر مسائل مورد نیاز خود را از کارشناسان حوزوی این مرکز بپرسند.
حجت‌الاسلام بهروز درباره زمان و نشانی‌های پاسخ‌گویی به صورت زنده بیان داشت: کاربران می‌توانند از طریق پایگاه‌های اینترنتی
ارتباط شیعی و صدای بهار هر روز از ساعت 15 تا 23 با کارشناسان این مرکز سؤالات خود را در زمینه مسائل مذهبی و مشاوره دینی مطرح کنند.
وی همچنین اتاق‌های گفت‌وگو را از دیگر برنامه‌های زنده این بخش خواند و افزود: کاربران می‌توانند با دانلود نرم افزار مسنجر HiChatter
و نصب و اجرای آن برای خود آی‌دی ساخته و طبق برنامه با مدیران اتاق تماس برقرار کرده و از برنامه‌های اتاق با آی‌دی pasokhgoo از ساعت 21 تا 5 صبح استفاده کنند؛ همچنین این بخش در زمینه‌های نقد ادیان یک‌شنبه شب‌ها، مشاوره سه‌شنبه‌ شب‌ها، اعتقادی پنج‌شنبه شب‌ها و اخلاقی جمعه شب‌ها آماده پاسخ‌گویی به کاربران است.
مدیر بخش آنلاین مرکز پاسخ‌گویی به سؤالات دینی ارتباط از طریق برنامه یاهو مسنجر را از دیگر بخش‌های زنده این مرکز اعلام کرد و اظهار داشت: این بخش به سؤالات کاربران در موضوعات اعتقادات، مشاوره، فقه و احکام و احکام زنان هر روز از ساعت نه صبح تا یک شب به نشانی آی‌دی pasokhgoo
آماده پاسخ‌گویی به هموطنان در سراسر کشور است.
وی یاد‌آور شد: همچنین کاربران می‌توانند سؤالات دینی خود را به صورت خصوصی و یا صوتی با کارشناسان این مرکز در میان بگذارند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای دریافت زمان و برنامه‌های دقیق پاسخ‌گویی زنده به صورت اینترنتی می‌توانند به نشانی 
 مراجعه کنند.


www.pasokhgoo.ir




نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین پنج شنبه 87 بهمن 3 ساعت 6:36 عصر
 
 
  اعتراف ابلیس در رستاخیز...
 
 

اعتراف ابلیس در رستاخیز

 امام خمینی(ره) می فرماید: 

از هستی خویشتن   جدا   باید شد

از دیو خودی خود جدا باید شد

ان کس که به شیطان درون سرگرم است

کی راهی راه انبیاء خواهد شد

 

و چون روز قیامت حکم به پایان رسیده و حساب و کتاب تمام شده و اهل بهشت و دوزخ از یگدیگر جدا شدند ،در ان حال شیطان برای ملامت و نکوهش و تمسخر کافران و مشرکان می گوید:

خداوند به حق و راستی شما را وعده داد و من به خلاف حقیفت به شما به وسیله وعده های دروغین خود هیچ هجت ودلیل قاطعی نیاوردم و تنها شما را به وعده های دروغین خود فریب دادم پس امروز شما ابلهان که سخن بی دلیل مرا پذیرفتید مرا ملامت نکنید بلکه نفس پر طمع خود را سرزنش کنید ،و نه من می توانم فریاد رس شما باشم زیرا من نیز خود شرک،کفر و گناهی که شما به اغوای من انجام دادید بیزار و متنفرم.اری به درستی که امروز برای ستمکاران عذاب و عقابی دردناک مهیا خواهد بود.



نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین سه شنبه 87 بهمن 1 ساعت 6:19 عصر
 
 
  منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 0 بازدید
بازدیدهای دیروز: 3 بازدید
مجموع بازدیدها: 219812 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

 
 
  درباره وبلاگ
 
  پیوندهای روزانه
 
  لوگوی وبلاگ

بهمن 1387 - آیین جوانمردان

 
  لینک دوستان من

 
  لوگوی دوستان من
 
  فهرست موضوعی یاداشت ها

 
 
  آرشیو

 
  موضوعات وبلاگ
 
  نوای وبلاگ
 
  طراحی و پشتیبانی
وبلاگ قالب
وبلاگ حب الحسین أجننی