سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   دستاوردهای مهم وهابیت در سرزمین سعودی(!) - آیین جوانمردان 

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

  دستاوردهای مهم وهابیت در سرزمین سعودی(!)
 
 

دستاوردهای مهم وهابیت در سرزمین سعودی(!)

 

 

 

 

در طی این مطلب، می خواهیم مخاطبان محترم را با گوشه ای از دستاوردهای مهم حکومت بنی سعود در کشور وهابی زده عربستان سعودی آشنا سازیم...

 

در سطح جهانی: نام وهابیت مساوی است با تروریسم و عملیات جنایتکارانه ای که جان بی گناهان را به راحتی هرچه تمام می گیرد. ولیکن مواردی که شاید همه از آن خبر نداشته باشند؛ فجایع تاثیر گذار اجتماعی و فرهنگی تفکر مسموم وهابیت بر اهالی سرزمین نجد و حجاز می باشد.<**ادامه مطلب...**>

 

به گزارش «سلام شیعه» اخبار و مطالبی که در ذیل می آید، آماری است که در روزنامه های معتمد آنان یعنی الوطن و الریاض و القبس به چاپ رسیده است:

 

در نیمه اول سال 2009، دستگیری 2106 قاچاقچی و کشف 2223030 کیلوگرم حشیش و 102578244 کیلوگرم انواع مواد مخدر و پلمپ 76 کارگاه تولید شراب و انهدام 2844305 شیشه شراب و کشف 46773 فقره اسلحه و مواد منفجره و... تنها بخشی از آمار رسمی منتشر شده از فجایع اجتماعی ـ فرهنگی و اخلاقی وهابیت در این سرزمین می باشد.

 

واضح است که کشف این میزان مواد مخدر به معنی وجود مصرف کنندگان آنها در داخل این جامعه دینی(!) می‌باشد.

 

ابعاد دیگر مربوط به تروریسم وهابیت:

 

چندی پیش سخنگوی امنیتی وزارت کشور سعودی اعلام کرد که به توفیق الهی تلاشهای مستمر (حکومت سعودی) جهت آزادی شهروندان بازداشت شده در گوانتانامو (که مقصودش تروریستهای انتحاری سعودی است) موجب آزادی 3 تن از آنها گردید.

 

«جالب و بسیار عجیب است که آنها، آزاد شدن تروریستهایشان از گوانتانامو را توفیق الهی می دانند»!

 

دوم، و مهمتر از همه؛ آزادی 21 تن از زندانیان سعودی از زندانهای سوریه می باشد که هرگز دلیل زندانی شدن این افراد فاش نگردید. چراکه اینها افرادی بوده اند که به سوریه ارسال شده بودند تا در اردوگاههای مخصوص، آموزش قواعد چگونگی تروریست بودن را فرا گیرند! و سپس به عراق ارسال شوند... اما وقتی که این قضیه برملا شد و دولت سعودی به وجود اتباع خویش در سوریه به جهت عملیات تروریستی در عراق اقرار کرد، کار قاچاق آنها به عراق سخت گردید.

 

در سطح اجتماعی دستاوردهای وهابیت به قرار ذیل می باشد:

جوانان و کودکان خیابانی، بهای هوسرانی های پدران و مادرانشان را می پردازند... کودکانی که هیچ گونه نسبی ندارند...

 

مادران سعودی با اینکه از خشونت پنهان در داخل خانواده رنج می برند ولیکن سکوت می کنند، زیرا در چنین جامعه ای به دلیل تحقیر زن و محروم داشتن او از کمترین حقوق انسانی، نمی توانند حقّ قانونی و اسلامی خویش را اعاده نمایند. بنابراین به انواع موادّ مخدر و الکل روی می آورند، از این رو؛ جالب است بدانیم که از 6 میلیون معتاد به مواد مخدّر در کشور سعودی، یک میلیون را زنان این کشور شامل می شوند!

 

در سطح اقتصادی:

امّا در مورد میزان فقر در سرزمین نفت خیز عربستان، گزارشات سالیانه وزارت امور اجتماعی سعودی از وجود سه میلیون سعودی زیر خطّ فقر حکایت دارد، که 22% ساکنان این کشور را تشکیل می دهند، در مقابل، رفاه آل سعود و ثروت هنگفت آنان به حساب ملّت و بر حسب شریعت وهابیت کاملاً حلال می باشد!

 

کارشناسان اقتصادی، شمار کسانی که ثروتشان از محلّ دلارهای نفتی بیش از هزار میلیون ریال سعودی است و به عنوان صاحبان ثروتهای کلان این کشور به حساب می آیند را «شصت هزار میلیاردر» سعودی ذکر کرده اند که ثروت آنان بالغ بر 182 میلیارد دلار می شود.

 

امّا در زمینه بیماری های مهلک نیز این کشور سهم بسزایی دارد، به عنوان مثال بیماری جدید آنفلوانزای خوکی که بر اساس گزارش وزارت بهداشت سعودی آمار مبتلایان به این بیماری مهلک تا کنون به 6 تن رسیده است.

 



نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین پنج شنبه 88 تیر 11 ساعت 6:7 عصر
 
 
  منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 5 بازدید
بازدیدهای دیروز: 16 بازدید
مجموع بازدیدها: 219903 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

 
 
  درباره وبلاگ
 
  پیوندهای روزانه
 
  لوگوی وبلاگ

دستاوردهای مهم وهابیت در سرزمین سعودی(!) - آیین جوانمردان

 
  لینک دوستان من

 
  لوگوی دوستان من
 
  فهرست موضوعی یاداشت ها

 
 
  آرشیو

 
  موضوعات وبلاگ
 
  نوای وبلاگ
 
  طراحی و پشتیبانی
وبلاگ قالب
وبلاگ حب الحسین أجننی