سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Text Box:   یا رب الحسین... - آیین جوانمردان 

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

  یا رب الحسین...
 
 

یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدرالحسین بظهور الحجه الله

 

خالق یکتا در حدیث قدسی می فرماید:

«من بندگانم را برای اینکه بسوزانم نیافریدم و به هر نحوی که بتوانم سبب نجات انها از عدل خود فراهم خواهم کرد.»

به قدری پروردگار ما رحیم است و کریم،بهانه هایی برتی نجات بشر قرار داده مانند خواندن نماز و گرفتن روزه و اعمال دیگر،و بزرگترین لطفی که فرموده فرستادن نمایندگانی بر روی زمین مانند وجود مقدس خاتم الانبیاءحضرت محمد(ص)و امامان معصوم(ع) بود که به این دنیا امدند تا با زندگی کردن و راهنمایی بشر، هم درست زیستن را به ما بیاموزند و هم ما گناهکاران با واسطه قرار دادن این عزیزان الهی به حاجتها و خواسته هایمان برسیم و همبا ابزار دوستی با عزیزانشبهانه ای برای بخشش و نجات از کیفر گناهان داشته باشیم. همچنین این وجود های مقدس را چنان پر محبت و با گذشت افریده است که فردای قیامت با شفاعتشان سیی نجات عده زیادی از اتش جهنم خواهد شد.خدایا ما چگونه شکر تو را بخاتطر نعمت عظیم ولایت بجا اوریم؟

 

سید ابن طاووس رحمه الله می گوید:شبی در سامرا وارد سرد اب امام زمان(عج) شدم. صدای ملکوتی امام در حال مناجات با خالق یکتا شنیدم که فرمودند:« پروردگارا! شیعیان ما از ما هستند.از زیادی گل ما خلق شدهاند و به اب ولایت ما عجین گشته اند.خدایا انان را بیامرز و گناهانشان را عفو فرما.پروردگارا! انها را در روز قیامت در مقابل چشم دشمنان ما مواخذه فرما چنانچه میزان گناهانشان بیشتر و صوابشان کم است از اعمال من بردار و به صواب انها بیفزای.»

 

خواهر و برادرم! خیال می کنید در مقابل این همه دروغ ها، غیبت ها، رباخواری ها، دنیا پرستی ها، بی حجابی ها و چون حیوانات به خاطر دنیا به جان هم افتادن ها و همچنین بی حرمتی به کلام خداوند و بی اعتنا بودن به امام زمان(عج) عذاب ندارد. به خدا قسم در برابر این همه اعمال ما باید از اسمان سنگ ببارد.

می دانید چه کسی جلوی این عذاب ها را گرفته است؟ اری ان دعاهای شبانه روزی امام زمان(عج) ماست.

 

امام زمان می فرماید(عج) می فرماید: «اگر شیعیان ما که خداوند توفیق طاعتشان دهد در وفای به عهد و پیمانی که دارند همدل شوند سعادت دیدار ما از ایشان به تاخیر نیفتاده، و زودتر نصیب انان می گشت، دیداری با شناخت کامل و درست نسبت به ما، پس ما از انان دور نمیدارد مگر اعمالی که ما را ناخوشایند است و زا ایشان نمی پسندیم.»

 

پس بیایید همه خواسته هایمان را کنار گذاشته فقط برای فرج و ظهور امام زمان(عج) دعا کنیم و قنوت نمازمان را دعای ایشان قرار دهیم.

«اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النص».

 



نظرات دیگران [ نظر]   نوشته شده توسط : امیر حسین پنج شنبه 87 دی 19 ساعت 5:0 عصر
 
 
  منوی اصلی

بازدیدهای امروز: 3 بازدید
بازدیدهای دیروز: 20 بازدید
مجموع بازدیدها: 219964 بازدید


صفحه اصلی
وضعیت من در یاهو

پست الکترونیک
پارسی بلاگ

ورود به مدیریت
درباره من

 
 
  درباره وبلاگ
 
  پیوندهای روزانه
 
  لوگوی وبلاگ

یا رب الحسین... - آیین جوانمردان

 
  لینک دوستان من

 
  لوگوی دوستان من
 
  فهرست موضوعی یاداشت ها

 
 
  آرشیو

 
  موضوعات وبلاگ
 
  نوای وبلاگ
 
  طراحی و پشتیبانی
وبلاگ قالب
وبلاگ حب الحسین أجننی